om ni vill veta vad vi gjorde igår..


Haha, Emelie på slutet..

Godmorgon! Jag vaknade vid halv 8 typ och nu håller jag på att platta mitt hår, längtar tills jag permamentar det så jag slipper min plattång. Haha, och min bror ligger och sover han har ju sportlov redan nu. Fy tusan så avundsjuk jag är, eftersom jag är riktigt trött jag med. Så ligger han där och sover som en liten bebis, iallafall. Melina kommer till mig sen innan vi börjar, så vi tar oss till skolan tillsammans. Och morgonen börjar med klasstid och efter det bild sen lunch, tror jag. I vilket fall som helst hörs vi nog efter skolan, tror inte jag uppdaterar från skolan idag. Ha en bra måndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: sally

rekommenderar brazilian blowout! det är en keratinbehandling som är grymt bra för håret och gör det platt. har själv rakpermanentat mitt och mitt hår blev helt förstört av det, sliter som tusan. om du tycker att plattången sliter på håret så är en permanent 100 gånger värre! använder idag ghd's plattång som inte sliter alls mycket på håret och gör det jättemjukt :) brazilian blowout är väldigt dyrt här i växjö och finns bara att göra på ett ställe men man kan beställa hem produkterna och göra det själv så blir det billigare. att permanenta håret är ju också väldigt dyrt...

2012-02-15 @ 23:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0