11e januari 2012


Bild sen idag med Emelie

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har faktiskt inte orkat idag. Jag är oftast sjukt trött efter skolan, iallafall idag efter skolan stack jag ner till stan med Emelie vi åt lite och kollade runt i affärer. Vi skulle ju egentligen på Konfa så vi kom till kyrkan, och ingen kom. Förutom 2 killar från vår grupp, så vi 4 satt där helt lost eftersom det var bara vi i hela kyrkan, så vi stack. Jag och Emelie satte oss inne på bion jag köpte en läsk hon köpte snacks. Sen hämtade hennes mamma oss, körde hem mig. Och nu har jag duschat lite fort.

Tänkte kolla vad jag ska ha på mig imorgon också, och fixa lite annat smått och gott. 
Vi hörs senare, eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0