13e januari 2012


Det blev kanske lite dramatiskt mellan mig, Filip och Emelie innan.

Jag har ju inte bloggat på hela dagen igår, tog mig en liten bloggpaus riktigt skönt faktiskt! Jag var iväg och gymmade med Laureta igår. Sjukt härligt faktiskt, nu så sitter jag hemma hos mamma. Alla som har varit här stack för en stund sen, tänkte berätta lite mer senare om dagen. Nu ska jag packa mina saker och dra iväg till pappa, sover hemma själv inatt. Så jag får se vad jag hittar på, något blir det säkert! 
Det är ju helg nu också, så bloggningen kommer vara på topp igen. Hade bara fullt upp nu första veckan efter lovet, ni förstår mig säkert!
Hörs om en stund då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0