5e januari 2012


Vi rekomenderar, bild sen igår.

är oseriös, vi fulade oss lite bara. Nu har precis Paula stuckit hem, och jag sitter här och lyssnar på musik samtidigt som Emelie gör sig i ordning. Vi ska snart gå mot Norr direkt när jag kommer hem ska jag hoppa in i duschen, göra mig i ordning och sen gå för att träffa Emelie och Filip en stund. Jag får absolut inte glömma min matte haha, orkar inte gå hem ikväll för att göra den. Bättre att göra den under dagen så jag får vara ute ikväll utan att springa hem emellan. Jag kanske ska träffa Floriana sen med. 
Jag är så sjukt seg idag, uppdaterar mer senare när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hehe, alltid kul att löjla sig ibland :)

Hoppas du får en bra kväll med dina vänner!



HA det bäst!

2012-01-05 @ 18:33:36
URL: http://www.finest.se/locolife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0