7e januari 2012


Bild sen igår.

Godmorgon! Om jag nu kan kalla det morgon, klockan är 2 snart. Jag har nog vänt mina dygn totalt verkar det som, precis såhär dags när skolan snart börjar. Inte bra gjort av mig
Jag och Anna ligger i sängen nu med varsinn dator, hon fixar lite med sin blogg som jag berättade om igår. Glöm inte att kolla in den, kanske kan några av mina läsare även bli hennes? Grym blogg iallafall!

Jag ska ta bussen hem lite senare, min familj ska iväg så dom kommer inte hem förens 12 inatt ungefär, så jag ska gå iväg och köpa mig en pizza ikväll eller kebab. Sjukt svårt att bestämma mig haha!
Jag vet inte redigt vad jag ska göra ikväll heller, kanske tar en lugn hemmakväll eller umgås jag med mina vänner. Vi får se helt enkelt! 
Så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0