9e januari 2012


Jag just nu!

Godmorgon, jag vaknade vid 11 ungefär min mamma väckte mig för skolan börjar imorgon så kan inte sova bort hela dagen. Jag har gjort mig i ordning och nu ska jag snart börja gå mot Melina ska vara där under dagen, längesen jag träffade henne nu! Ikväll får jag se lite vad som händer, kan ju inte vara ute så länge för måste duscha och fixa tills imorgon. Bara jag som är helt otaggad för skolan eller? Jag orkar verkligen inte.. Men, det fixar sig alltid. Det är inte jätte länge kvar tills helgen heller göttmos!

Nu ska jag fixa lite sen går jag, vi hörs väl ikväll om jag inte bloggar från Melinas dator. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2012-01-09 @ 18:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0