and we learn.. And we try'


Två iPhone bilder på mig nyss!

Jag ligger i min säng och lyssnar på musik, har tankat ner 2 filmer. En av dom är världens finaste film! A walk to remember, gråter ihjäl mig varje gång jag ser den. Men nu tror jag faktiskt jag ska kolla på Crazy beautiful, Laureta sa att den var grym!
Imorgon slutar jag skolan tjugo över 2 och vid halv 5 har jag Konfa, så tråkigt.. Men jag klarar mig det slutar vid halv 7/7 kommer inte redigt ihåg.
Jag har haft en sjukt dålig kväll, kanske dels är för jag är så trött och sen lite annat. Nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink iallafall sen somna till filmen. Puss!

Kommentarer
Postat av: en läsare

skriv ner några bra filmer du har sätt;)

2012-01-15 @ 04:02:01
Postat av: en läsare

skriv ner ngra bra filmer:)

2012-01-15 @ 04:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0