badat


Jag nyss i badet, sjukt skönt!

Tog mig nyss ett bad, kände att jag behövde det! Jag har städat mitt rum också, sen göra mig lite te och lägga mig i sängen och plugga spanska. Problemet är jag vet inte redigt vilket av allt jag ska börja på, men om jag tar spanskan som är tills imorgon nu snart så den blir färdig sen imorgon får jag dö plugga tills på fredag så låter det ju ändå ganska okej. Egentligen inte, men jag vill verkligen komma in på Kungsmadskolan frisörlinjen som jag velat gå på enda sen jag gick i femman. Jag ska fan komma in där! Kommer bli så grymt besviken på mig själv annars, så nu kör vi. 
Jag rakade mina ben så råkade jag skära mig, det slutar ju aldrig blöda och svider gör det. Inte okej, jag hatar när det blir så.. Ont :(
Men nu ska jag göra mig te, så hörs vi senare!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

får inte panik, förmodligen så kommer du komma in! tänk på hur mycket undomarna minskar allting går bara neråt.. från 93-95 så minska bara antalet. jag sökte in på samhäll och det är tydligen svårt att "komma in där" men jag kom in lätt som en plätt och hade inte alls bra betyg! tänk inte så mycket på dina betyg lev livet för förmodligen kommer du komma in på det du vill! för dom gör allt i sin makt för att du ska få gå det du vill! nu vet jag ju inte riktigt hur det är med nya systemet men se till att vara godkänd eller ha högre betyg i ämnena så kommer allt ordna sig och om du bara söker frisör på alla dina val så kommer du komma in! :) kram.

2012-01-26 @ 10:41:52
URL: http://stylebyemmelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0