detta händer bara mig och anna..



Två bilder sen idag med Anna, detta händer ju bara oss.. Självklart!

Jag ligger i min grymt sköna säng hos mormor nu, ska snart gå och duscha sen ta mig något att äta innan jag lägger mig i sängen för att plugga spanska tills imorgon. 
Jag skippade idrotten idag för det blev lite problem med Emelie så jag satt med henne istället, och sen hade vi So sen slutade vi. Då gick jag och Emelie hem till mig samlade ihop alla pantflaskor som fanns (över 1 sopsäck) Sen tog vi säcken och gick bort mot Fidde, han hjälpte oss till Coop med allting och där väntade Anna så medans jag och Emelie stod och pantade snackade Fidde & Anna lite, efter det gick vi 3 tjejer hem till mig för att sedan ta bussen vidare mot min mormor.

Emelie blev hämtad hos min mormor, jag och Anna tog bussen vidare mot Grand fick med mig 1 tröja hem. Jag visar er imorgon det är mörkt och dåligt ljus att ta kort på den i nu. Den sticks lite men det får duga, only 50 kronor så why not..? Jag slänger nog upp ett sista inlägg senare innan jag lägger mig. Har lite saker att fixa nu tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0