fredagsmys


Mitt godis!

Hej! Morgonen började med att jag vid 06.50 gick upp och gjorde mig i ordning, sen gick jag mot Kungsmadskolan och klippte mig. Jag satt där i några timmar, tror det var ungefär 3 timmar, jag vet inte varför det tog så lång tid men jag har väldigt tjockt hår. Det var 3 olika som fixade med mitt hår, rena lyxen! Jag ska tillbaka dit nästa månad och permamenta mitt hår. Kommer bli värsta krullet i början men det försvinner efter ett tag, tur det! Vill inte ha något överdrivet affro inte. 
Efter det gick jag till skolan, vi hade ungefär 1 timmes håltimme. Lite längre, så jag och Emelie gick och träffade en kompis här på Norr så länge så köpte han choklad till oss. Men vi glömde äta den i skolan så jag äter den nu ikväll istället, gottgott! Sen gick vi tillbaka till skolan och hade litet engelska prov.. Jag tror inte det gick så bra, hade lite annat att tänka på. Efter skolan tog jag sällskap hem med Pålis och Emelie så städade jag lägenheten och packade, sen handlade jag åt mamma och nu ligger jag i soffan och tar det lugnt. Grymt skön fredag!

Kommentarer
Postat av: alexandraeriksson [fotoblogg]

Svar: Följer dig med nu :)

2012-01-20 @ 20:28:53
URL: http://alexandraeriksson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0