here you go

Jag har fått så grymt mycket komentarer/frågor i min blogresponse om jag kan visa hur jag fixar mina ögonbryn. Och det är ju lite svårt, alla har olika. Men jag försöker visa er så gott som möjligt här ↓

Här är mina ögonbryn helt naturliga, jag har inte fyllt i dem. Ingenting, så börja med att tvätta ditt ansikte. För då lägger sig ögonbrynen snyggare än när du sovit kanske dom blir lite "buskiga" så då fixar det sig när du tvättat ansiktet. Det gör jag varje morgon/kväll.

Sen "borstar" jag mina ögonbryn. Jag använder den till både fixa mascaran och ögonbrynen, sen ögonbrynspennan så drar jag bara så som min form är. Inte tjockare eller smalare, utan precis som formen är. Nästan förutom en sak jag ska visa er!

Lilla failen, lät min kusin noppa ögonbrynen så råkade hon ta bort lite to much så jag saknar lite där.. Men det håller på att växa ut igen så jag fyller i där för det inte ska se fult ut. Men det är inget man tänker på, sån tur det.. Kunde ju faktiskt blivit värre. Men till nästa gång ingen får röra mina ögonbryn förutom jag själv!

Nu när jag fyllt i båda så är jag klar, haha inget speciellt alls så förstår inte varför ni frågade så mycket. Men ibland när jag orkar (och ska göra jobbiga saker) brukar jag ta lite hårspray på mitt finger sen dra det över ögonbrynet så det håller sig. 


Kommentarer
Postat av: Elma Veskovic

Fan vad snygg blogg! :D

2012-01-15 @ 22:14:42
URL: http://elmaveskovics.blogg.se/
Postat av: Elina

du har en riktigt fin form på dina bryn tycker jag!!

2012-01-15 @ 23:52:28
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0