töjning


Då kör vi haha..

Jag kom hem från skolan för en stund sen, var förbi mamma och hämtade en jacka ska slänga min röda i tvätten den luktar all möjlig blandning rök/grillrök/parfym/regn.. Ni förstår! 
Min pappa åkte iväg nyss med mina syskon dom skulle kolla vinterdäck till bilen, haha i min familj är vi ju lite efter då! Just nu äter jag bullar och pepparkakor ska blanda lite saft med sen lagar han mat när han kommer hem. Imorgon ska jag med Emelie hem vi får skjuss till henne så vi slipper gå i regnet tack gud, det är ju underbart att man har såna snälla vänner. 

Nu ska jag prata lite med Lina sen ska jag gå och fixa det som är på bilden.. Kommer säkert skrika, eller kanske inte haha vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0