19 mars


Vad jag och Amanda levde på igår kväll/natt.. Gott..

Godmorgon! Vi har vaknat för en stund sen och nu ligger vi här i sängen ska snart gå upp, men orkar inte riktigt.. Vi ska städa i ordning i mitt rum som är en enda stor röra just nu, sen äta något och göra oss i ordning för att gå ut och fota lite. Roligt! Det är ganska fint väder ute idag också för den delen så det blir perfekt, idag börjar vi även våra nya "nyttiga" liv. Ingen mer kladdkaka för mig då, men jag ska ha 1 eller 2 dagar i veckan jag får unna mig själv lite och det blir fredagar/lördagar annars inte. Men jag har inte så mycket mer att säga just nu, ni får ha en skit bra dag och alla ni i Växjö som är lediga idag njut av vädret det ska vi göra. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0