blåser


Jag innan idag, haha..

Kom precis in, vi var ute en stund jag & Amanda och harregud vad det blåser.. Trodde jag skulle blåsa iväg haha, så vi var inte ute sådär jätte länge! Hon ska hem om en stund & min mamma kommer snart, tänkte prata lite med henne om sommaren. Jag och Amanda ska ju till Norrland i 2 veckor & bo hos min morfar, vi tänkte sommar jobba där lite (ifall vi får jobb) men hoppas på det. Får ju inte glömma att varje dag består utav en massa thaimat & bakning, så man går ju upp en aning i vikt.. Sen har vi ju moppe där & bil som vi ska köra i sommar, kommer bli hur roligt som helst! Vi planerade att åka 2 dagar efter skolavslutningen så man ändå har lov hemma sen, och sen ska jag ju göra en massa andra roliga saker. Göteborg kommer det bli ganska många gånger, Stockholm kanske så jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0