gangsta luv



Jätte trött & sliten tjej..

Jag har satt mig på golvet, dödstrött. Har fixat hela garderoben och nästan klar med rummet, ska fortsätta så jag blir klar helt. Mitt smink har kladdat sig också så ska tvätta bort det sen lägga mig i sängen och kolla på en film och äta vit choklad & äpple, mycket gotte hiho. Imorgon börjar jag skolan vid kvart över nio med b-språk, orka. Jag tänkte ringa min kusin någon dag så hon kan lära mig lite spanska, hur kan jag vara så dålig i det när jag egentligen borde vara riktigt grym. Det är en fråga jag alltid undrat! 
Har inte mycket att säga alls, men vi hörs imorgon då! Orkar nog inte blogga mer ikväll, behöver ta det lite lugnt. Tusen godnatt pussar!

Kommentarer
Postat av: ronja

fett fin tjej och blogg :)

2012-03-05 @ 21:51:59
URL: http://eeengjelli.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha jag suger verkligen på spanska. haft det i 3 år och kan knappt säga mer än "hola" ...

2012-03-05 @ 22:18:28
URL: http://wlinah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ring din pappa eller fastrar eller farmor o farfar !!!!

2012-03-06 @ 08:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0