i skolan


Grymt gamla, saknar faktiskt att rida.. Hundra år sen,tror aldrig man växer ifrån det!

Jag sitter i skolan på golvet med Emelie nu, vi ska snart lyssna på en författare innan vi slutar. Dagen har gått riktigt fort faktiskt, efter skolan ska jag ta bussen mot Grand med Emelie & Lisa, vi ska köpa det sista inför imorgon och kolla runt lite. Jag ska inte till skolan imorgon, så börjar dagen med en rejäl sovmorgon sen tar jag en dusch & packar ihop det sista. Min vän Amanda fyller ju även år idag, så vi skulle fira henne med lite ägg ni förstår vad jag menar.. Men hon slängde även ett tillbaka som jag fick i mitt hår, så går runt här i skolan & luktar gammal ägg.. Så äckligt, får duscha när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0