only pain


Thinking about you

Vad gör man när hjärnan är kvar men hjärtat springer iväg, och man hinner inte springa efter. När man vet att det aldrig skulle kunna funka,men ändå hoppas man. När man går varje dag och tänker men kommer inte fram till något svar. När man har så mycket och säga men när man väl står där kommer inte orden fram.. Veta att man skulle dö om jag såg dig med någon annan, känna känslan att du är min men inte fått det bekräftat ännu. Vill vara med dig men det går inte, vakna varje natt och kolla mobilen om du har smsat ibland har du då somnar man om lyckligt,ibland inte då vill man kasta hela mobilen innan man äntligen lyckas somna igen. 
När mina tankar bara kretsar runt dig hela tiden, och dagarna går.. Det är jobbigt, jag önskar att du kunde förstå.. Men det är mitt fel, fuckat mitt eget hjärta behöver ditt med. Jag borde göra mer, men utan dig är jag hellre själv. 
Dom tre lätta orden, om man ändå skulle våga klämma ur sig dom..
Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem

Älskar du ?

2012-03-19 @ 19:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0