skolan just nu..



Bilderna är sen igår!

Kan ju berätta lite om igår eftersom jag aldrig bloggade något mer igår sen. Efter skolan stack jag ner till stan med Hany & vi åt pizza och kollade runt på lite saker vi ska köpa idag, resultatet får ni se senare! Världens godaste pizza, och världens kladdigaste.. Sen mötte jag upp Emelie och tog en glass i det fina vädret innan vi gick till kyrkan. Vi såg på en film om Jesus på Konfan igår, konstigt nog var den riktigt bra. Ganska hemsk, såg när han blev korsfäst och allting..

Nu sitter jag iallafall i skolan & har no lektion, efter detta är de svenska sen matte. Jag har hur ont i magen som helst, inte normalt.. Känns som jag ska dö, fml. Efter skolan tar jag bussen till stan med Emelie så går hon åt ett håll & jag åt ett, ska möta Hany och fixa lite som ni får se senare då och sen ikväll flyttar jag mig och sover hos pappa och är där tills nästa fredag! Bloggdesignen är på gång! Så den kommer snart, gör den på en annan blogg så länge så jag inte behöver sätta lås på denna som jag alltid gjorde förut! 

Men vi hörs senare ikväll, nu ska jag lyssna lite här. Pussar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du kontakt med din pappa nu ?

2012-03-08 @ 18:57:41
Postat av: Hanna Ek

Just nu så har jag "veckans blogg" på min blogg där du tävlar om att vinna ett helt inlägg om just din blogg. Det visas för ca 1500- 2000 unika läsare. Skulle vara roligt om du ville delta! Kram

2012-03-10 @ 05:53:19
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0