spenderat dagen with my girls!


Mina fina flickor ♥

Nu är jag hemma och själv, har spenderat min morgon på idrotthuset som var riktigt riktigt tråkigt! Det enda vi gjorde var att sitta och fika,inget annat var kul. Men fikat det var ju faktiskt väldigt gott iallafall! 
När klockan blev elva tog jag och mina vänner på bilden bussen tillbaka till skolan, så hade vi håltimme tills klockan ett. Så vi tog det mest lugnt, sen liten poäng jakt innan vi slutade klockan tre. 

Efter skolan följde Johanna, Emelie och Amanda med mig hem! Vi var ute och tog en massa bilder till min nya design. Så dom får ni inte se ännu, men dom kommer när designen är färdig. Blir någon dag i veckan, tror det kan bli riktigt snyggt! Nu måste jag städa mitt rum som är en enda stor röra, har redan fått tjugo kronor av mitt nästa barnbidrag avdraget pga detta så måste fixa det nu! Vi hörs senare, tusen pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0