storasysters hjälte


Min lillebror & hans kompis, min bror är den största av dom som ser dödligt trött ut hehe..

Jag ligger i soffan & gör ingenting, fryser. Jag har lyckats skrapa ihop 50 kronor nu också som jag sparar tills nästa helg. Kan ju alltid behövas! Jag tror mormor ska baka äppel paj till mig snart, jag hoppas det för den är så sjukt god och jag har ingenting att äta när jag väl behöver det. Tjej vecka ni förstår!
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, ska kolla på lite film. Jag kanske drar ut senare, får se ifall jag orkar och hur bussar går idag. Går det några bra program på tv ikväll kanske? Har inte så mycket att säga, ni kommer iallafall få en låt senare. Och kanske ett videoinlägg någon dag denna veckan.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0