tar hand om mig själv lite..


For the moment, haha.. Ful

Jag sitter på golvet med speglen framför mig och fixar lite, noppar mina ögonbryn tillexempel. Haha, vad ont det gör.. Precis när man har vant sig vid smärtan på ena så ska man på börja det andra, gör ju skit ont!!
Skolan idag gick helt okej, var ganska trött på dom sista lektionerna men det klarade jag mig igenom! Wiho, har haft lite fight med några i min klass speciellt Johanna & Simon, hela min hand har rivmärken. Tur att vi har så bra gemensamhet i våran klass!
Hiho, efter skolan kom jag hem och hjälpte mamma med disken, sen somnade jag en stund sen gick jag till Coop åt henne sen fixade jag disken igen, världens bästa dotter här! 
Jag kunde inte träna idag för kunde inte få skjuss till träningen på något sätt, min cykel är sönder och det känns lite långt att gåå.. Så idag fick jag hoppa, tyvärr. Men nu ska jag fortsätta med mina ögonbryn så hörs vi senare! Pussar ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, hade inte du kunnat skriva ett inlägg om hur du fick så många fina läsare?:)

Kram

2012-03-06 @ 20:22:51
Postat av: ffreakydays

Ha en fin dag snygging!

2012-03-11 @ 15:27:36
URL: http://www.ffreakydays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0