tillbaka med ny design tryck f5 om ni inte ser


Jag & Emelie sen ett tag tillbaka.

Det känns ganska bra, min bloggpaus är slut & jag har ny design, som jag faktiskt trivs med. Den blev bättre än den gamla va..? Tycker den känns bra iallafall! 
Jag kommer börja uppdatera som vanligt nu, men det är fortfarande mycket i skolan så ni kan ju inte räkna med att jag kommer skriva 24/7 men så ofta jag kan. Jag är hos min mormor nu, ska snart lägga mig och kolla på film innan jag somnar, ska ju nämligen upp vid nio imorgon för att Johanna ska göra klart resten på designen som vi inte hann idag.. Och hon ville ha sin "dag" kvar så får göra det på morgonen, tvär jobbigt! 
Jag har även fått reda på en sak som gjorde mig sjukt glad, kommer skriva om det senare i bloggen när det börjar närma sig, woho! Där ser man, bara att hoppas på det bästa då.

Nu väntas film, hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: kåta

ååh den goda rumpan <3

2012-03-17 @ 23:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0