12e december 2011


Inte den nyaste bilden direkt, men den är söt.

Jag sitter i skolan nu och har svenska, har redan hunnit med 3 lektioner idag så nu är det bara idrott, no och so kvar innan vi slutar. Ganska skön dag faktiskt!
Jag hade svårt och somna igår kväll, låg och tänkte på allt och inget.. Och jag var lite ledsen med, men idag hjälpte Emelie mig så det ordnade sig. Är väldigt glad!

Melina kom till mig i morse, så snackade vi ut om allting innan vi drog till skolan kärlek till den tjejen!
Jag slutar tjugo i 4 idag, tänkte gå hem efter skolan faktiskt och skriva klart massa bokresenssioner som jag ska skicka in innan klockan 12 inatt. Vi har även inställd spanska imorgon vilket betyder att vi ska inte ha spanska prov. Vilken jävla tur man har ibland! Men nu ska jag fortsätta läsa min bok så hörs vi senare när jag kommer hem!
Take care ♥


Kommentarer
Postat av: emilys mode

Vad långt och fint hår du har, är det äkta? om det är det, hur fick du det att bli så långt ? kram

2011-12-12 @ 12:58:34
URL: http://emilysmode.blogg.se/
Postat av: daniella book:)

Jättefin blogg! Allt bra?:D

2011-12-12 @ 14:49:28
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0