13e december 2011 - lucia


Young, wild & free - Wiz Khalifa & Snoop dogg 

Jag ligger i min säng just nu och hjälper Amanda att rensa henes facebook, orkar inte mer nu när hon ändrar samtidigt då blir allt mitt förstört haha..
Jag ska iallafall öppna fönstret i mitt rum, kan inte andas här inne det blev så varmt helt plötsligt. Sen ska jag städa och locka mitt hår tills imorgon. Jag tänkte plugga lite också faktiskt! Så himla skönt ska det bli med jullov snart. Då ska jag verkligen leva livet fullt ut, sova länge träffa en massa underbara vänner & festa, och ha det riktigt riktigt härligt! Jag vet inte men kanske åker till Norrland med Amanda också ♥

Imorgon efter skolan drar jag till stan med Johanna & Amanda V för vi måste fixa lite saker till vårt skolarbete som jag tror blir väldigt bra faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Emma Peterson

SV; Åh tack så mycket, va söt du är!

2011-12-13 @ 22:08:16
URL: http://emmapeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0