31a december 2011


- 2012 -

Godmorgon!
Jag vaknade nyss, värsta livet utanför mitt rum hela familjen springer runt. Mina bröder springer runt och skjuter varandra, min andra är i rummet och letar efter sin tröja. Jag måste gå upp nu för att städa hela lägenheten, hatar det. Sen ska jag duscha innan jag går bort till mamma för då ska jag fixa i ordning mig och hjälpa henne med håret. Jag ska visa er senare hur jag kommer se ut ikväll, får väl hoppas nyår blir lite kul då för jag hade först planer som blev lite krossade av olika anledningar. Så jag ska med min familj, till deras kompisar men det är lugnt det finns en kille där som är ett år äldre än mig som lovade att vara hemma ikväll så jag inte får skit tråkigt. Hihi!

Men det blir nog mysigt ändå, nästa år blir det ändring på detta. Men nu ska jag gå upp, orkar inte med denna familjen för tillfället så som dom stressar hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0