8e december 2011


Idag i skolan, jag dödar Emelie haha!

Jag kom hem för en stund sen och nu softar jag, min pappa sprang nyss ner och skulle hämta pizza.. Gott eller vad?!
Det var faktiskt ganska roligt idag i skolan, vi hade hemkunskap då gjorde vi hemmagjord pizza också haha.. Den var hur god som helst! Sen hade vi prov i No då fick vi julmust, pepparkakor & skummtomtar. Och jag tror provet gick bra. Sen hade vi matte prov idag med och jag tror faktiskt det också gick bra. Och fick tillbaka en inlämning från Tekniken och jag blev godkänd i den, så nu är lite av all min press borta. Har bara endel andra saker att fixa innan det är jullov och jag längtar ihjäl mig ska göra så himla mycket och verkligen njuta. Men nu kom min pappa med pizza som luktar gott i hela hallen så ska gå och äta!
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0