A job is what we do for money, work is what we do for love.


Så sjukt fin låt!

Godmorgon!
Nu har jag precis vaknat, ska ta lite nässpray så jag kan få känna känslan av att andas sen ska jag fixa i ordning mig innan jag drar till skolan. Jag tror dagen börjar med matteprov jag kan inte annat än att be till gud att jag klarar det, verkar inte spela någon roll hur mycket jag pluggar jag verkar ändå aldrig kunna.. Typiskt.

Jag slutar skolan tjugo i 4 då är jag nog med Amanda eller så pluggar jag helt enkelt eller går förbi min mamma en sväng och pratar med henne, jag får se lite vad som händer. Men nu är klockan 7 och jag börjar tjugo över 8 så ska fixa i ordning mig nu innan jag drar. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad snäll du är!! borde inte bry mig, men som du säger så är det svårt haha.. DU är söt!! :)

2011-12-08 @ 16:31:29
URL: http://wlinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0