chips och dipp + massa filmer nu!



Två bilder som jag tog nyss

Nu sitter jag och Amanda med ansiktsmask, vi har precis gjort dipp så har vi laddat upp med chips till det också. Och vi får ju inte glömma chokladpuddingen, vi tänkte kolla på Eminems film 8 mile. Sen Twilight allihopa & sist men inte minst The human centipede vi kommer förmodligen inte orka med alla. Tänkte inte ens på att klockan redan är så mycket, men det är skönt att ha en sån lugn kväll innan nyår. Jag älskar min kusin och nu tänkte vi tvätta bort ansiktsmaskerna och byta om innan vi lägger oss i sängen, ni får se imorgon hur jag ska se ut på kvällen. 

Vi hörs senare inatt, eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0