Dag 30 – När jag blir stor.


Kenza på bilderna

Ingen kan ju veta vad som händer när man blir "stor" det märker man ju med tiden. Men jag måste kämpa på med skolan för att bli något över huvudtaget. Men jag skulle vilja gå i Kenzas fotspår, hon verkar ha ett härligt liv driver en av Sveriges största blogg. Hon har en fin lägenhet lagom stor med sin pojkvän, och hon reser mycket och lever livet. Hon är även modell. Så det skulle inte vara helt fel att gå i hennes fotspår, alla lyckas ju inte precis men jag vill iallafall ha det bra när jag blir stor. Jag ska få bra jobb och ett fint liv att njuta av. Och jag vill att min släkt och mina vänner ska leva länge & riktigt lyckligt! ♥
Känns ju nästan lite sorligt att detta var min sista dag i 30 dagar, men jag klarade alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0