jullov förfan!


Lite bilder sen idag.

Hej på er!
Riktigt kass bloggning idag, men har verkligen haft fullt upp exakt hela dagen. Jag slutade skolan vid tjugo i 11 ungefär, då tog jag Melina & Emelie bussen till Grand. Eller Emelie hoppade av i stan, jag och Melina åkte vidare. Vi började med att äta på Subway hur gott som helst! Sen gick vi runt överallt och kollade, fick med mig 3 saker hem till mig själv. Resten är julklappar som jag snart tänkte slå in, och ska ta kort på vad jag köpte idag med så ni kan se. Jag är faktiskt riktigt nöjd!

Jag var där med Melina till 2 ungefär, sen gick jag hem till mamma så åkte jag och mamma till mormor. Var där en stund, sen åkte mamma hem och jag och mormor åkte till Grand igen för att köpa julklappar. Till inklusive mig själv, hur nöjd som helst är jag! Jag har städat hela lägenheten tillsammans med pappa också, den måste vara fin nu till julen. Och jag har vikt tvätten, nu tvättar jag mina kläder så dom blir rena tills imorgon. Jag ligger helt död i sängen, ska ta kort på allting och sen tänkte jag lägga mig och kolla på en film. Måste upp tidigt imorgon för vid 10 måste jag vara i stan, och ska vara hemma vid 11 då går vi till mamma. Vid halv 3 åker vi till Vislanda och firar jul med Joels föräldrar. Stressigt värre, men det blir nog bra!

Kommentarer
Postat av: Johanna Wahlberg

oj oj oj! går hett till där borta, handen på låret! ;)

2011-12-22 @ 23:45:17
URL: http://jjohannawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0