julpyntat.


Tre iphone bilder nyss.

Jag har varit på så sjukt dåligt humör nu under eftermiddagen, ingen i min familj verkar riktigt förstå när man säger att man vill vara ifred då behöver dom ju inte störa mig hundra gånger mer än vad dom egentligen gör.. 
Iallafall, jag gick lite tidigare från skolan idag med Melina hon följde med mig ner till stan jag skulle fixa en grej, efter det gick vi och åt pommes tallrik & sen tog jag bussen hem. Efter en stund ringde min mamma och ville att jag skulle ta med mina syskon så vi kunde pynta granen, nu är den fin som ni ser på bilden ovanför!

Men nu ligger jag i sängen helt slut sen dagen, ska duscha snart och sätta en ansiktsmask sen lägger jag mig tidigt idag. Börjar kvart över 9 imorgon med spanska, inte länge alls nu till jullov & julafton så skönt!
Men vi hörs senare, måste vila nu en halvtimme innan jag duschar. Puss

Kommentarer
Postat av: Ina

Vilken fin julgran.

2011-12-19 @ 21:18:57
URL: http://inaswe.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

mysigt :)

2011-12-20 @ 13:31:56
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0