klädbyte.


Jag tog en bild från Johannas blogg.

Nu är jag hemma! Ligger död i min säng och ska snart hoppa in i duschen, imorgon slutar vi vid tjugo i 11 och då har vi jullov. Känns så overkligt, haha.. Ironi men jag minns förra jullovet, oj.. Jo det kommer jag inte glömma! Och nu var det exakt ett år sen. 
Iallafall idag efter skolan följde jag med Johanna hem med Amanda jag och Johanna bytte ju kläder. I morse när jag skulle gå till skolan så gick jag med min väska proppfull med kläder, + två påsar med kläder och jag var dum och valde klackskor.. Ibland förstår jag inte vad jag själv tänker med?

Men iallafall jag tror hon blev nöjd med sina kläder, och jag blev iallafall nöjd med mina! Kan kanske visa bilder på allting senare om jag orkar ta kort. På nästan allt, kanske inte redigt allting.. 
Jag fick fyra hundra innan med, det enda som är kvar av mitt barnbidrag förstår inte vad jag slösat på. Men tänkte åka upp till Grand imorgon och handla lite julklappar, på fredag firar vi lillejul och lördag är det ju julafton. Äntligen!! Men nu ska jag testa allting och så hörs vi senare, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0