kläderna jag ska ha på mig ikväll.


- Detta ska jag ha på mig ikväll -

Jag är hemma hos min mamma nu, äntligen började bråka sjukt mycket med min pappa så det är lika bra att jag kom hit. Amanda åkte hem också innan, så nu har jag precis duschat och sitter och fixar lite inför ikväll. 
Jag tänkte måla mina naglar nu, röd får det bli. Jag är sjukt trött, men jag vaknar nog till snart.
Mina nya regler hos pappa är sämst, jag ska laga min egna mat, diska mitt, tvätta mitt, aldrig fråga honom om något. Han kan ju lika väl köpa mig en lägenhet nu, verkar ju vara på tiden..

Men jag kan visa senare hur allting ser ut på, om ni vill. För nu måste jag fixa i ordning för att hinna.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är halsbandet ifrån ? fint :-)

2011-12-31 @ 17:01:50
Postat av: G'♥

Gott nytt år!



Ha en underbar dag med dina nära och kära! :)



Kram / http://gabrielladaffours.blogg.se

2011-12-31 @ 20:52:30
URL: http://gabrielladaffours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0