lycklig!


Min nya kamera jag köpte idag, för alla pengarna jag fått i julklapp!

Här ser ni min absolut bästa julklapp ↑ även om verkligen allting jag har fått denna julen har jag varit sjukt nöjd med. Fick ihop 3700 så åkte till Siba i morse med Joel och min lillebror så köpte jag denna kameran, det blev en Canon och jag är kanon nöjd! Sen köpte han minneskort till mig, så jag slapp betala det för 300 allting är så jävla dyrt nu för tiden.. Haha, iallafall efter vi köpt kameran körde han mig till kyrkan så mötte jag Emelie där utanför och vi prickade självklart in en högmässa som vanligt, tror vi satt i 2 timmar eller något.. Nu är jag hemma äntligen, har ätit och ska fixa i ordning mig nu sen iväg och handla med mamma. 

Min älskling ligger på laddning, sen ska jag ta kort på allt annat jag fått som jag glömt visa er. 
Så vi hörs senare,
tusen pussar!

Kommentarer
Postat av: Emilia Sjödin (FOTOBLOGG)

åh, vad roligt! själv så fotar jag med canon Eos 500D.



går du med på ett bloglovin byte`?

2011-12-25 @ 15:54:25
URL: http://canonfreaks.blogg.se/
Postat av: yas

Åh vad kul! Vill också ha en canon :)

2011-12-26 @ 19:15:00
URL: http://yasmina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0