världens finaste



Mamma kom hem för en stund sen och hade med sig denna till mig, hon är fan världens bästa ♥ lovelove!
Jag har iallafall städat hela mitt rum, fixat bland sminket så jag slipper ha en utmaning varje gång jag ska sminka mig för jag får smink på hela handen och under naglarna så äckligt.. Men nu har jag fixat allting, så det är clean!
Tänkte hämta lite fika och sitta här en stund till innan jag sen somnar. Idag ska jag försöka ha stängt av datorn vid 12 orkar inte komma till skolan som en zombie varje dag haha!
Men vi hörs imorgon, och statistiken är på topp kärlek till er alla!

Kommentarer
Postat av: Sofie Andersson

SV; Tack tack :) Jo det är kanon med mig!

Så du har håret på din header samt profilbild, är det självfall eller har du lockat det eller något? Sjukt fint i alla fall!

2011-12-02 @ 08:44:13
URL: http://pinochhio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0