11e november 2011

Bild sen halloween
Godmorgon! :)

Idag är det den 11/11 - 11 så önska er något, jag sitter i skolan nu och ska kolla på en film nu. Vi har So och efter vi har kollat på filmen får vi våra omdömen, känner mig lite nervös nu faktiskt.. Hoppas dom inte är allt för dåliga, då kommer hela min dag vara förstörd & jag kommer inte våga berätta till mina föräldrar haha.. Jag har gjort ett tidinställt inlägg som kommer upp vid tolv tiden för jag hinner ju inte blogga så himla mycket när jag är i skolan. Jag springer runt i mjukisbyxor idag & baseball jacka, skönt är det. Men känner mig helt uppsvälld har ont i magen.. tjejproblem jävligt jobbigt är det. Tur att man slipper allt detta snart!
Vi hörs senare, stor puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0