18e november 2011


Godmorgon!

Jag har varit vaken typ hela natten, berättade ju att jag hade världens huvudvärk igår kväll. Och sen klockan elva ungefär gick jag och la mig, men kunde verkligen inte sova huvudet dödade mig. Och sen låg jag och grät från klockan elva till ett för mitt huvud, och mådde illa med. Hehe, så gick in och väckte mamma grät fortfarande hur mycket som helst då så hon gav mig alvedon och la sig med mig tills jag somnade, tog typ en och en halv timme har aldrig haft så ont i hela mitt liv. Hon tror det är migrän, men hon kommer om tjugo minuter så ska vi till doktorn ska ta nya prover. 
Ville mest bara uppdatera att jag lever, för måste gå nu. 
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0