20e november 2011


Igår kväll

Godmorgon!
Jag kunde inte blogga igår för jag hade inget internet, och hela dagen var så stressande inte förens på kvällen kunde jag och Hanadi andas ut.
Vi åkte buss fram och tillbaka från mig till henne, skulle till Netto men det var stängt så vi bytte buss åkte mot Ica. Istället åt vi pizza, men nu kommer jag aldrig mer kunna äta pizza tror jag inte.
Efter det åkte vi hem till Mirsad, han fixade lite små skit medans jag och Hanadi satt och dog av värme. 
Vi gick mot Dennis bror, chillade där och vid tio tiden kom jag och Hanadi hem vi däckade typ direkt efter att ha chillat med hennes bror ett tag.

Nu är vi vakna, och har ätit lite hon åt Keso och jag chips. Vi ska komma till liv och se om det händer något idag, tror jag faktiskt inte behöver ta det lugnt och ladda inför skolan imorgon!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0