6e november 2011

Godmorning!
Haha, jag bloggade aldrig igår för va fullt upptagen hela dagen.
Kan berätta lite om helgen eftersom jag inte bloggat.
fredag - Jag stack hem till Hanadi så åt hon lite, vi städade hennes rum & chillade sen kom Laureta så drog vi ner till stan och fixade saker tills kvällen då vi skulle på "Halloween fest" pft, hehe.. Efter det gick vi till Hanadi tog alla saker och stack & fixade i ordning oss hos Laureta, men de va egentligen bara onödigt att vi köpte allting för jag ångrade mig sen och va ingenting. Typ, sen kom Honia & Madde så fixade vi alla oss sen åkte vi till festen. Vi kom dit inte ens hon som höll festen hade klätt ut sig, så jag och Laureta drog hem bytte om fixade en massa innan vi stack tillbaka dit. Men alla hade skit tråkigt, några stack också eller väldigt många så det slutade med att jag, Honia, Elisar, Laureta & Hanadi sen Madde åt pizza. Dom hade stängt men vi fick komma in ändå, vi rånade dom också fick sex läsk gratis en sallad var per person & varsinn sås haha.....
Sen va Hanadi och jag ute en stund innan vi stack hem till mig chillade med min bror och däckade vid sex tiden.
Berättar senare om igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0