7e november 2011

Godmorgon! :)
Jag vaknade typ vid halv sju eller kvart över sex.. Så har hunnit äta frukost, kunde knappt resa mig upp ur sängen är det någon mer än jag som har träningsvärk? Jag har brutal sen detta höstlovet haha fyfan mina ben dödar.
Snackar lite med Melina och satte precis på min plattång, så nu ska jag fixa i ordning mig lite innan jag drar mig mot skolan egentligen orkar jag inte, men sen kom jag på att jag tror faktiskt det är önskevecka idag så det blir ju fan GOD mat! De kan man ju inte missa ;)
Sen saknar jag alla mina kompisar också, hehe.. Slutar tjugo i fyra så vi hörs då om jag inte skriver något under dagen.
ohhmygoooood.. Jag har gympa idag, kommer aldrig klara detta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0