ändrade planer, chillar hos bästis istället!

Innan jag drog ut idag

Mina planer blev helt ändrade, egentligen skulle Amanda kommit till mig såg fram emot att träffa henne har inte gjort det på evigheter.. Men så ringer hon i sista minuten och säger att hon inte kan, så jag blev lite broken faktiskt haha..
Och jag orkade inte sitta hemma hela fredagskvällen ensam, så smsade till Hanadi och tog bussen till Netto och mötte upp henne & Mirsad, vi chillade typ liten stund sen drog jag och Hanadi hem. Tjaffsade lite på vägen hem, vi båda har dåligt humör idag fråga mig inte varför. 
Iallafall, nu ligger vi i hennes säng och kollar på tv vi ska nog lägga oss snart och spela Tempel Run. Jag är beroende av det spelet, men får inte spela det nu egentligen för mitt huvud.. Haha!
Vi hörs imorgon istället, skulle bara uppdatera en snabbis.
Puss på er allihopa ♥

Kommentarer
Postat av: kåt i din kropp

Hej angelica du har har fett sexig kropp jag är kåååååååt

2011-11-19 @ 01:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0