Dag 07 – Min bästa vän


Hanadi ♥

Jag har måga bra vänner, men min absolut bästa vän är Hanadi. Vi har gått igenom så himla mycket tillsammans allt från fester, sorg, skratt, andra städer, bråkat..
Allting, vi sover över typ varje helg också vi är som syskon. Hon bor hos mig och jag bor hos henne! Hon finns alltid för mig när det är jobbigt, och jag finns alltid för henne. Nu på senaste tiden när jag har haft det jobbigt finns hon här, okej förlåt Hanadi för jag alltid tar ut min ilska på dig. Jag vill inte göra det, men eftersom du är den enda som känner mig så bra då blir det bara så. Och jag är besviken att du inte vill följa med du vet vart men men..
Sen får jag ju inte glömma, jag och Hanadi har haft dater som varit totalt kassa.. Haha, harregud.. 
Men du är min bästavän & du kommer alltid vara det. Ingen Hanadi, ingen Angelica.
I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0