Dag 08 – Ett ögonblick i mitt liv.


Mina och Hanys stunder!

Alla mina och Hanys spontana resor iväg, sommarlovet är något jag aldrig glömmer. Detta sommarlovet var helt sjukt! Det var då jag och Hanadi började umgås riktigt mycket igen efter hon kommit hem från Bosnien, vi gjorde saker som var helt galna och lärde känna en massa nya människor. Riktigt roligt var det, och sen hade även jag och Hany en bra start på denna månaden.. Allt vi gör är en upplevelse, spänningen tillexempel "Tänk så blir vi busted av våra föräldrar?" Inte för att vi har gjort något jätte stort men ändå, jag och Hanadi är sjuka, gör sjuka saker.. Och jag tror vi kommer fortsätta med det! När jag blir gammal, kan jag iallafall tänka tillbaka att jag njöt av mitt liv. Så lev idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0