Hemma med Hanadi!

Jag kom hem för typ fem minuter sen. 

Hanadi ligger i sängen & håller på med sin mobil, vi har Billys pizza i mickron och vi ska äta det baka kladdkaka och duscha sätta ansiktsmask och chilla helt enkelt! Har varit en redigt nice kväll, först stack jag och Hanadi en stund till Delle, sen gick vi till gården och träffade Thair och några till.. Sen smsade Amin mig och bad oss komma så vi stack till honom och chillade med Ihab, Mirsad, Delle, Zeid. Till typ klockan kvart i tre sen skulle Hanadi och jag hem så träffade vi Samir på  vägen, så vi chillade en stund.. Sen fixade han skjuss hem till oss. Riktigt fet bil faktiskt, va hemma på två minuter om inte mindre!
Nej, men nu ska vi fixa klart detta så hörs vi senare imorgon eller något.
kysssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0