sexy movimiento

Jätte gammal bild, i brist på annat

Jag har precis ätit lite, ska krypa ner i sängen snart och lyssna på musik tills jag somnar!
Jag har möte imorgon vid 10 i stan, innan det tar jag bussen till Hanadi för min plattång är där och så följer jag med henne som har möte vid 9 efter vi är klara med allt drar vi tillbaka till skolan tillsammans!
Jag hamnade i en bra grupp på tema-veckan iallafall, kläder så blir väl att sy för det mesta inte så jobbigt faktiskt!
Två möten imorgon, önska mig lycka till.
Men nu ska jag däcka, så hörs vi imorgon istället!
Take care ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kul!

2011-11-20 @ 23:46:31
URL: http://liindaantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0