We found love in a hopeless place

Jag sitter i skolan nu & har svenska, dagen har faktiskt gått riktigt bra hittills! Känner mig inte trött eller något, så de är ju alltid bra. Efter skolan ska jag hem och plugga lite hade jag tänkt mig, om jag inte går förbi mamma en sväng får se om hon är hemma, snackar lite med henne innan hon och resten av min familj åker till Danmark.. (ångrar mig STARKT att jag sa att jag inte ville följa med)
Men får väl göra det bästa av situationen, även ifall jag inte mår bra idag känner mig arg utav någon konstig andledning.. That sucks
me today

Kommentarer
Postat av: eliin

vacker!

2011-11-08 @ 17:02:15
URL: http://imelinbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0