Fryyyser!

Jag kom hem för en liten stund sen, hade hoppats på att komma hem till lite lugn och ro men nej.. Självklart inte hela min familj är hemma :/
Ligger i sängen nu i alla fall och ska byta kläder snart för jag är helt blöt! Jag och Hanadi gick ner till stan vid elva tiden och det regnade hur mycket som helst, så kom vi till tandläkaren jag fick vänta i en evighet.. Och Hanadi var med mig, så hon tog lite bilder på mig när jag satt där med sån haklapp och grejer skit ful.. Och jag fotade henne för hon hade tid en stund efter mig,sen gick vi en snabbis till Mc innan vi sprang tillbaka till skolan. Hur kallt som helst, hur blött som helst.. Jag ska fixa nåt att äta nu även om mamma säger att jag ska vänta I don't give a fuck
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0