Smart här!!

Harreguud.. Sitter fortfarande med denna jävla No och pluggar, men jag ska fan bli godkänd!!
Och jag kom på en smart sak! Jag har alltid i lurar i öronen och lyssnar ALLTID på musik, alla som känner mig vet att jag går ingenstans utan min musik så jag skriver om texten som står i boken på papper som är lättare att förstå, sen spelar jag in mig själv när jag läser upp texten haha känner mig sjukt ful när jag sitter här och läser men jag kommer inte behöva gå runt och läsa i boken hela tiden utan nu kommer jag kunna lyssna på de istället för musik, och eftersom jag alltid har musik hela natten, kvällen, morgonen på väg till skolan i skolan så kommer jag nog lyckas kanske? Vi kan ju alltid testa och se :)
Nu börjar det lukta Tacos i hela mitt hus, pappa fixar det och min bror sitter vid datorn och jag tog bara en paus på några minuter för att uppdatera bloggen så nu ska jag fortsätta plugga.
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0