5 april



Mitt rum för tillfället, kaos.. Jag hittar ingenting!

Godmorgon! Känner mig på sjukt bra humör idag, solen lyser & himlen är klarblå känns bra det! Jag vaknade för en stund sen och har inte gjort så mycket, snackat med Anna lite & Amanda, vi ska ju till Anna ikväll. Kommer bli sjukt kul :)
Iallafall, jag ska börja med att städa mitt rum sen efter det dammsuga hallen & fixa disken. Sen ta mig ett bad och göra mig i ordning, Amanda kommer hit senare också. Vi tar bussen till Anna vid 9 tiden ikväll, så det blir nog bra! Jag skriver mer senare, måste fixa lite nu så jag inte slösar bort hela dagen.
Hörs senare, pussar

Kommentarer
Postat av: B Y S I S T E R S

hej! vad tycker du om våra foton? kram!http://bysisters.blogg.se/2012/april/insperation-pink.html#

2012-04-05 @ 17:57:53
URL: http://bysisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

2012-04-07 @ 09:54:07
Postat av: Anonym

UPPDATERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2012-04-07 @ 09:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0