godmorgon bloggen


Jag och Amanda i torsdags, party!

Godmorgon, jag vaknade för en stund sen. Har sovit riktigt dåligt inatt faktiskt.. 
Tänker på dig älskling ♥

Jag ska snart börja fixa i ordning mig lite smått för sen rullar bilen mot Skåne, vi ska hämta pappas nya motorcykel där. Och sen när jag kommer hem ska jag gå ut med mina tidningar, har ju börjat sälja expressen osv behöver lite pengar haha.. :( 
Och det är första gången idag, så är nervös vet inte ens hur jag ska göra men det ordnar sig väl. 
Har inte så mycket att säga och är inte på så bra humör, så vi hörs senare istället. Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din riktiga pappa eller vem ?

2012-04-10 @ 20:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0